Як знайти роботу в інтернет? Огляд інтернет-сервісів з пошуку роботи

Доброго дня всім читачам! Літо потихенько добігає кінця і назбиралась низка думок та ідей, про які я хочу розповісти вам у своєму блозі. Насамперед постараюсь додати у блог більше практичних порад по роботі з інтернет-сервісами та поділитись власним досвідом.
Нещодавно я активно почав моніторити інтернет-сервіси з пошуку роботи. Здавалось би знайти роботу в інтернеті просто – заходиш в гугл і вводиш в пошук «робота» і починаєш переходити по сайтах з видачі. Але насправді такий пошук незручний. Тому до Вашої уваги огляд найбільших інтернет-сайтів по пошуку роботи в Україні.

На сайти по пошуку роботи я сам заходжу чи не щодня і таким чином моніторю нові вакансії по регіону чи по конкретній категорії професій. Але як на мене ще зручніший спосіб – моніторинг вакансій з допомогою RSS-стрічки. Хоча виявилось, що навіть деякі потужніші інтернет ресурси з пошуку роботи досі не дозволяють створювати окремі RSS канали по обраних фільтрах. Тому пишучи огляд інтернет-сервісів пошуку роботи, я впершу чергу акцентував увагу на ті сайти, в яких RSS гнучкіший і які я особисто моніторю через RSS-рідер:
  1. Work.ua – один з найпотужніших порталів для пошуку роботи та працівників. Тішить око такі дрібниці як двомовність (укр./рус), RSS для кожного відбору, велика к-сть вакансій та цікавої статистичної інформації (середні рівні зп по категоріях та регіонах, динаміка росту зп), низка документації. 
  2. Rabota.ua – ще один потужний портал з пошуку роботи. Хоча він лише на російській мові, але подобається можливість підключення RSS по будь-якому фільтру і поділ на окремі піддомени типу student.rabota.ua. Ще сподобалось як компанії можуть оформляти свою сторінку на цьому сайті. Наприклад по сторінці компанії «Мрія» зразу можна сказати про серйозний підхід до відбору персоналу
  3. Head Hunter.ua - портал який набирає непоганих обертів. Пишу про них не лише через те,що нещодавно на одному з фестивалів мені подарували магнітик на холодильник чарівні дівчата промоутери :-), але і через те що функціонал у сайту та юзабіліті дійсно на високому рівні. Хоча к-сть вакансій на HH ще не велика і час від часу стикаюсь з помилками «сервис временно не доступен», що мабуть пов’язано з розширенням функціоналу сервісу. 
  4. job.ukr.net - велика к-сть вакансій, бо ukr.net зараз потужно рекламує цей портал завдяки своїй обмінній системі трафіком, але нажаль тут немає RSS, що для мене дуже не зручно. Виходить треба час від часу заходити на сайт через закладки чи по лінку. Ну і ще одне «фе» в сторону цього «українського» порталу – відсутність української мови. 
  5. jobs.ua – теж сміло можна віднести цей портал в топ по пошуку роботи та працівників. RSS у сайту є, але якщо чесно знайшов його не одразу. Тому кому потрібно буде – шукайте його за посиланням http://www.jobs.ua/rss/ 
  6. Rabotaplus - ще один інтернет-сервіс з пошуку роботи. Простий дизайн, стандартний та розширений пошук мало чим відрізняє його від інших сайтів. Але чомусь так склалось що деякі вакансії, які я знаходив на цьому сайті я не бачив на інших. 

Доречі при пошуку роботи виявив граблі, на які ледь не став. Прийшло декілька листів про вакансії, в яких було прохання зв’язатись за телефоном з дивним кодом оператора 090. Добре, що я вчасно в інтернеті прочитав, що це лохотрон. Тому будьте пильні!

А якщо Ви також займаєтесь пошуком роботи, можете давати свої сайти для рекомендації, обов’язково додам до огляду.

Постовий: Купити дешево детские весы