2010. Підсумки.

Сьогодні я хочу підхопити ініціативу відомого блогера Сергія Пішковція (автора блогу Blogoreader) і підбити підсумки 2010 року. У цій статті я підіб’ю лише підсумки, що стосуються моєї особи, а на початку січня і підсумки та досягнення блогу (відвідуваність, оптимизация контента, тощо).
Ще раніше в своєму ЖЖ я робив опитування-оцінювання 2010 року за 5-ти бальною шкалою. Особисто я, оцінив прожитий мною 2010рік на «4». Чому лише «4»? А тому що, нажаль, багато чого не вдалось здійснити . В деяких випадках заважала лінь, в деяких – фінанси і час, в деяких – винною невдач був мій характер. Отож підсумки 2010року:
  • досягнення року – став блогером і спробував себе у ролі журналіста
  • подія року – переїзд на нову квартиру, почав вчити English
  • настрій року – драйв, секс, рок-н-рол
  • зустріч року – зустріч з рідними з Дніпродзержинську
  • геморой року – хвороба у жовтні
  • країна року - Україна
  • місто року - Тернопіль
  • слово року – твіт
  • подорож року – Крим
  • веб-сервіс року - Twitter
  • колір року - нема
  • запах року - нема
  • новина року – весілля друга
  • ржач року - The Big Bang Theory
  • книга року - немає
  • фільм року - Дикари
  • серіал року - The Big Bang Theory
  • група року – Димна Суміш
  • пісня року – Орандж – Пісень-вен
  • жах року – відміна оплачуваної відпустки на роботі
  • кафе року – «Коза»
  • напій року – пиво
  • їжа року – сирна палочка «Сільпо» :-)
  • транспорт року - пішкарус
  • бренд року - Steel
  • антилюдина року - Янукович
  • покупка року – цифровий фотік
Мрія на наступний рік: вивчити English, змінити роботу або ЗП на існуючій, остаточно відкосити від армії, зробити закордонний паспорт, поїхати на Новий рік закордон, стрибнути з парашута.
Заохочую долучитися до естафети всіх бажаючих!