The battle of brands - хто крутіший?

Все геніальне починається з простого. Неодноразово прокручую цю фразу в голові, коли зустрічаю в мережі стартапи та інтернет-сервіси, які вже стали мегапопулярними і в основі яких лежить проста ідея. Проста ідея лежить і в основі сайту "Битва брендів", який вже став популярним на просторах UA та Ru-нету.

Битва брендів – інтернет-сервіс, який покликаний звичайним голосуванням вирішити проблему простого народу – «Хто крутіший?».
А почалася історія сервісу з першої битви мега-брендів Coca-cola vs Pepsi і з кожним днем, з кожною новою битвою сервіс здобував все більше прихильників. Наприклад, сьогодні йде відчайдушна битва між «В контакте» та «Facebook». Я доречі голосував за Facebook, оскільки останнім часом він мені все більше подобається.

Автор проекту використав для розкрутки сайту три соціальні мережі, тому за тиждень відвідуваність досягла майже 50 000 унікальних відвідувачів в день. Сам функціонал сайту досить простий: достатньо з двох брендів вибрати той, за який ви будете голосувати і з допомогою акаунта на Facebook/twitter/Вконтакте віддати свій голос. А хто бажає може залишити в системі коментарі з допомогою системи Disqus.
Доречі нещодавно на Хабрі зявилась цікава статистика про "Битву брендів":
- Голосує в середньому 35% відвідувачів;
- 70% голосів іде з соціальної мережі «В контакте»
- По 15% голосів від твіттера і Facebook
- 19000 пар брендів для битв вже додано в базу, з них більше 4000 унікальних
- 95% трафіку – з України та Росії

Постовий: Дешева та якісна раскрутка сайта, що дозволить вам заробляти більше!