Angry Birds - гра часів та народів?

Доброго дня, друзі! Я знову з вами, адже нарешті вирішились проблеми в гугловського Blogger і я можу знову радувати Вас чимось новеньким і цікавеньким.
Не так часто я згадую на своєму блозі розважальні інтернет-сервіси, хоча моя стаття про складання пазлів в онлайні збирає кожного місяця непоганий пошуковий трафік. А сьогодні я просто не міг пройти осторонь чудової новини для власників браузера Google Chrome – запуск онлайн-версії гри Angry Birds.

Хто ще не знає що таке гра Angry Birds зразу роблю 2 попередження:
  1. це заразна штука.
  2. якщо надумали пограти, ніколи не грайте перед сном, адже Angry Birds має властивість скорочувати тривалість сну))
Якщо коротко про гру, то варто зазначити що Angry Birds – гра-головоломка, в якій гравці з допомогою рогатки повинні стріляти пташками по свинях, що закриті різними конструкціями. 
Один з рівнів гри
Гра написана під всі можливі платформи, в тому числі під мобільні ОС. В світі її вже грають більше ніж 15млн людей! На власному досвіді я переконався, що гру особливо класно грати на "тачскрінових" мобілках.

Гра Angry Birds захоплює насамперед тим, що окрім логіки, розуму інколи потрібно проявити креативність і навіть невеликі інженерні розрахунки. А інколи сам з себе дивуєшся яким чином ти пройшов рівень.

Тому раджу всім відволіктись від роботи, відпочити та спробувати веб-версію Angry Birds за адресою chrome.angrybirds.com.

Постовий: А сьогодні спонсор статті сайт про установка акриловых вкладышей.