Мультатор - створи свою першу анімашку

Давненько на блозі я не писав про мистецькі інтернет-сервіси. А їх я зустрічаю дуже часто. Хоча чесно кажучи ніколи не був митцем, малювати чи робити якийсь хендмейд у мене не дуже виходить і тому мало цікавлюся такими речима. Але сьогодні розповім про цікавий і простий у використанні інтернет-сервіс для малювання анімашок. Як на мене основна фішка його якраз у простоті і в тому, що намалювати анімашку там зможе будь-хто.

Отож зустрічайте сервіс для малювання мультиків та аніме онлайн – Мультатор. Навіть сама назва сервісу мені сподобалась, адже вже з неї можна зрозуміти його основне призначення. Доречі роздумучючи про назву, згадався усім знайомий вислів: «Як корабель назвеш – так він і попливе».

Щоб намалювати міні-мультик чи коротку анімешку на Мультаторі вам не потрібно володіти навиками роботи в професійних програмах – ви просто берете мишку в руки і малюєте. Інструментів в сервісі досить мало, але їх цілком достатньо. Користувачу дається можливість обирати лише: товщину ліній, колір, та додавати кількість кадрів.

Спочатку я віднісся до сервісу як до дитячої забавки, але хто колись в дитинстві не мріяв намалювати мультик чи комікс? Тепер така можливість є в кожного. Доречі малювання аніме з допомогою сервісу Мультатор допоможе вам і з психологічної точки зору: коли ви творите ви заспокоюєтесь.

В Мультаторі, окрім того, що ви можете намалювати свою роботу є можливість публікації на сайт, форум чи блог. Признаюсь чесно, я вирішив свою роботу таки не публікувати, тому до вашої уваги покажу кращі роботи на сайті за голосуванням користувачів.

А ще нещодавно на сервісі з’явився розділ уроки http://multator.ru/tutorials/, де розробники обіцяють публікувати коротенькі інструкції по малюванню. Я пропоную всім спробувати свої сили в малюванні аніме, а хто не стидається може викладати свої роботи в коментах, з радістю помилуюсь і оціню!

Читайте мій блог через RSS і Ви отримаєте інформацію про цікаві та корисні інтернет сервіси.

Постові. Офісні міні-АТС - незаміний помічник, тому додайте в закладки сайт атс ремонт!