#Uzhtwevent-4 - баркемп, що поєднав море "обжерок" та море позитиву

Ух… Час летить дуже скоро. А ще швидше пролетіли 2 доби моїх гостин у древньому місті Ужгород, які проходили в чудовому товаристві на баркемпі під назвою «Uzhtwevent-4». Про цей захід напише не один гість свята, але передати атмосферу дійства мабуть не в змозі ніхто, навіть з допомогою фото і відео.

Особисто я прихильник думки, що головне на такого роду заходах – атмосфера, яку створюють самі учасники. А в чому вимірюється атмосфера і чи можливо її передати? Я думаю що ніхто досі ще не придумав засобів її міри і способу передачі. Атмосфера – це усмішки, це приколи, це відчуття компанії, це враження, це щасливі моменти, це навіть "агонь" від ужгородськго бограча.
Ну що ж, спробую коротко описати таймлайн заходу.

Особисто для мене #uzhtwevent розпочався ще в 3 годині вночі з п’ятниці на суботу, коли тернопільська делегація виїхала з міста Тернополя. Не можу не згадати стан тернопільських доріг, через які я здається умудрився поспати всього дві-три годинки в дорозі. Але приїзд в Ужгород, готель «Унгварський» і знайомі лиця на реєстрації одразу ж прогнали сон і підняли настрій. О, згадав, ще канапки, що прогнали почуття голоду.

“Uzhtwevent-4” розпочався згідно програми - з доповіді В.Ханаса та І.Омеляна. Невеличка дискусія про політиків в соціальних мережах розбудила учасників і гарно оживила аудиторію. Здається в Ужгороді я вже вдруге чув Олену Дуб. Але й цього разу її доповідь «Твітер по карпатськи: готуємо вдома» позитивно вразила мене. Багато роздумів та цікавих думок викликала доповідь Н.Баловсяк, яка поділилась думками, що не слід писати та викладати в соціальні мережі. Після цього я навіть переглянув свої фото в соц. мережах на адекватність.
А от наступний доповідач В. Мороз, наскільки я зрозумів прибув в Ужгород раніше за всіх, бо в своїй доповіді він розповів про невеличке дослідження ужгородської кави та закладів, яким викликав низку дискусій та думок.

На екваторі баркемпу ми пішли на обід в готелі, але перед ним зробили спробу побиття рекорду #facedown. На жаль не всі гості заходу були «в тємі», тому зголосилось лише 13 учасників, які утворили досить рівний квадрат. Доречі вперше на обіді я побачив їх – грандіозні «Objerky»(обжерки), які згодом стали трендом усього #uzhtwevent.

Після обіду А.Албул коротко і цікаво розповіла про баркемпи, особливо приємно було згадати TwiTerEvent, що відбувався в січні цього року в Тернополі. Не залиши мене без вражень і доповіді А.Рябцева, М.Жартовської та П.Нека. Після смачного обіду вони стали хорошим десертом.

Доречі останнім часом я почав цікавитись журналістикою і адмініструю сайт тернопільського ЗМІ порталу, тому наступна доповідь у виконанні Д.Тужанського «Соціальні мережі VS ЗМІ» окрім знайомих істин відкрила мені очі на деякі цікаві речі, про які згодом розповім на своєму блозі «Журналіст 2.0».

Неофіційним «хедлайнером» більшість учасників називали О.Ларіну, яка виступала останньою і розповідала про корпоративний та персональний брендінг у ЗМІ. Варто зазначити її професійність у вмінню подати інформацію до загалу, але від змісту її презентації багато хто очікував більшого.

Офіційна частина виявилась дуже цікавою і сам захід продовжувався після невеликої перерви в пабі «Burger». Охочих побувати на «афтепаті» виявилось більше ніж зміг вмістити великий зал пабу, тому наша делегація, як сама «пунктуальна» змушена була зачекати поки звільняться місця. Але від цього вечір не став гіршим, адже відбувались конкурси команд по facedown, конкурс краси серед твітерянок, на яких наша невеличка тусовка виграла достатньо призів у вигляді вина та «обжерок» щоб підняти собі настрій. Після того, як були розігранні останні призи почались танці. Спробую описати їх коротко: було драйвово, був хардбасс, був титанік, був міні-слем, було   кайфово.

Другий день теж обіцяв бути не менш цікавим і досить культурним. І я не прогадав.
Твіттеряни змогли відкрили для себе: Ужгород, сакуру, вино, бограч та петанк. А ще за два дні в Ужгороді для себе я відкрив одну річ, яку я б з радістю привіз у Тернопіль - закарпатський клімат. Важко передати словами чистоту повітря та теплу, ніжну погоду. Але коли ти сидиш в Ужгороді при температурі +24 і читаєш у твіттері як Тернопіль заливає дощем це реально можна відчути. Спобуйте відкрити для себе Ужгород і Ви!

Постовий: Хтось шукає дешеву биту машинку. Для вас сайт - продажа битых машин