Карпати.info - все про відпочинок в Карпатах і не тільки

Літо тільки розпочалось, а я вже встиг побувати в невеличкій відпустці, тому так давненько на блозі не з’являлись мої записи. Але тему літа і відпусток я хочу розпочати сьогодні і написати про інтернет-сервіс, а навіть би назвав його потужним інтернет-порталом, про який я вже досить давно планував розповісти і чекав слушної нагоди. Сайт працює вже 6 років і набув широкої популярності в Західній Україні, тому думаю більшість з вас вже чули про найбільший туристичний каталог Українських Карпат – «Карпати.info».

Особисто мені важко зараз згадати, коли я вперше почув про Карпати.інфо. Але найбільш детальне і цікаве знайомство відбувалось на баркемпах uzhtwevent та twiterevent, про які я вже писав раніше у блозі. Саме там я вперше почув доповіді дівчат з цього «карпатського» інтернет-сервісу.

По своїй суті «Карпати.info» – каталог туристичних послуг Українських Карпат, де розміщена інформація про приватні садиби, ресторани, готелі, тощо. Ще на початку знайомства з сайтом в мене навіть закралась думка – що це рекламний каталог, де за окремі кошти власники розміщують в «хорошому» світлі інформацію про свої послуги. Але після того як «Карпати.info» самі ввийшли на контакт і зробили фото та опис садиб, що належить фірмі, де я працюю, а ще потім виставили безкоштовно інформацію на сайт я зрозумів, що я помилявся. Так реклама на сайті присутня, але підхід до неї інший ніж в інших каталогах. Підхід інтернет-сервісу «Карпати.info» полягає у висвітленні об’єктів по однакових критеріях і в однаковому форматі. І зараз «Карпати.info» вже мають в своєму каталозі 1771 об’єкт з туристичної інфраструктури.


Окремо хочеться виділити роботу в соціальних мережах. Хотілось би написати і негатив про «Карпати.info», щоб більшість читачів не подумало що цей пост рекламний, але як його знайду, то обов’язково допишу, або послухаю його від Вас у коментарях, якщо Ви з таким стикались.
А наразі в мене немає сумніву в тому, що якщо Ви надумаєте поїхати на відпочинок в Карпати, то інтернет-сервіс «Карпати.info» стане вам у нагоді.

P.S. Доречі якщо комусь цікаво щодо бази фірми, де я працюю, то мова йшла про родинну садибу «Три брати».