"Хіт-парад" україномовних блогерів в RSS

Частенько на своєму блозі я розповідаю про цікаві українські сайти та інтернет-ресурси. А сьогодні, переглядаючи свої RSS-підписки в Google Reader виникла ідейка поділитись з читачами українськими блогами, які залюбки читаю. І не лише читаю, а вже й особисто знайомий з авторами цих блогів.

Доречі якщо у Вас є цікавий блог чи можете порекомендувати такий - відписуйтесь в коментарях і я обов'язково додам його у свій RSS рідер.

Отож почну:
blogoreader.org.ua - блог Сергій Пішковція, який я почав читати одним з перших. Якщо не помиляюсь, то перше знайомство з Сергієм відбулось завдяки його рубриці "Блоготиждень", в яку я надсилав заявки від свого блогу. Не так давно у моєму "рідері" зявився ще один блог Сергія - inspired.com.ua, який активно набирає обертів.

blogosphere.com.ua - блог який став для мене своєрідною "азбукою" блогера-початківця. Низка корисних порад та цікавих статей від Ярослава Федорака на тему блогосфери стане усім в нагоді.

Про блог electric.org.ua я взнав, як один з топових блогів українською, а вже потім і познайомився з автором і став читати його пости на загальну та суто "електричну" тематику.

akhe.info - молодий блог, який цікаво читати, взнавати реальні приклади з практики SEO та заробітку в інтернеті. Читаючи його розумію, що ще багато над чим потрібно попрацювати і в себе на блозі.

А в блогові Дьоми dyoma.pp.ua та його друга Вованади vovanada.org.ua люблю почитати цікаві факти про фести, конференції чи просто Тернопіль та Копичинці, інколи і про "суперові" тернопільські сайти (про сайт Атріума дічайший респект).

А хто слідкує за розвитком стартап-руху в Україні, тому обов'язково цікаво буде читати блог Ігора Стефарука opryshok.biz.ua. Незнаю як він так встигає писати багато твіттів, і в блог, і ще чекінитись всюди та вчитись.

Не менш цікавими в списку моїх українських друзів-блогерів є блоги твітерян: Романа Голубовського blog.golubovsky.com, Петра Нека mrpetruccio.blogspot.com, нажаль не так часто оновлюємий блог Івана Паламарчука wedmid.pp.ua і нещодавно з "шумом" започаткований блог Олега "Блондбоя ді Капріо" blondboy.com.ua

Дружні стосунки склались також з Юрком зі Львова автором блогу yurko-blogger.blogspot.com та Вовою Стойком, автором itblogger.org.ua. Доречі обидва блоги на близьку мені по фаху ІТ тематику.
А ще я читаю і рідних тернополян - блог Олега Назаревича taltek.info, блог юного сеошника werter.org.ua і блог вічного "тернополянина" в Гамериці Василя Стецюка ukrainetsblog.com

Доречі шоб зручніше було додати в рідер усі ці блоги я зробив так званий RSS-пакет під назвою "Українські блогери".

Ну і звичайно заохочую читати через RSS свій блог.

Постовий: А на десерт можете скачать Сафари  - дуже класний і швидкий бравзер