ГалУжНет – це моє життя!

Доброго дня читачам та гостям мого блогу! Зараз рідше пишу в блог, але тим не менше у світі з’являються стільки нових і цікавих інтернет-сервісів, що інколи я просто не встигаю їх всіх спробувати не те щоб описати в блозі.

Минулого тижня я побував на презентації дуже цікавого українського проекту, якому бажаю шаленого розвитку і тому з радістю проанонсую його в своєму блогу. Отож сьогодні представляю проект західноукраїнських блогерів – «ГалУжНет – це моє життя»

«ГалУжНет» - це сайт у вигляді розгорнутої RSS-стрічки, який створює живий timeline з постів блогів учасників проекту. Зараз учасників 11, їх кількість збільшується і залежатиме від Вашої активності.

Автор сайту – багатому кому відомий твітерянин @vovanada, а от щодо походження самого слова «ГалУжНет» точаться запеклі дискусії, про які можна прочитати на теренах твітеру чи в жовтій пресі :-). Особисто вперше я стикнувся із словом «ГалУжНет» на #uzhtwevent  коли відбувся перший неофіційний турнір з петанку на кубок «ГалУжНету» і наша команда взяла кубок.

Що ж таке haluzh.net і яка його мета? Все дуже просто: в Україні існують тисячі блогерів, але лише частина з них пише українською мовою і ще менша частина веде суспільний спосіб життя. Наприклад я сам раніше ввів блог і формував спільноту своїх читачів навколо блогу, але спілкування з моїми читачами ніколи не виходили за рамки офлайну. І близько року назад на першій зустрічі #twiterevent я зрозумів що сила спільноти твого блогу саме в онлайновому спілкування з читачами та обмін досвідом з блогерами-друзями. Адже живе спілкування це і танці під «Золото Карпат», подорожі, спільний тролінг на конференціях, обмін думками, роздача тисячі візиток, недоспані ночі та випиті літри соків, пива, вина і т.д. І саме такі речі сьогодні єднають активних блогерів Галужнету. 
ГалУжНет - то любов!
 Тому не будь-байдужий – долучайся до спільноти, бери участь в твітер-івентах, конференціях, даруй свою блогерську любов і ми разом покажемо всім що таке сила україномовного «ГалУжНету». А друзі зі Сходу можуть підхоплювати ініціативу і робити щось на кшталт «ДонбасНету» чи «СлободянНету». 

Постовий: Дуже класний годинник нещодавно бачив в @core_st, але ось сайт де є копии швейцарских часов за досить доступну ціну!