Останнім часом все більше моїх співробітників і знайомих почали використовувати один з потужних і багатофункціональних інструментів від Google - Google Docs. Ще на початку розвитку, сервісу Google Docs пророкували світле майбутнє, але скептики запевняли що він не здатний замінити всім добре відомий і зручний Microsoft Office. Але Google не слухав нікого і просто робив свою справу. Він пішов іншим шляхом – не замінити Microsoft Office, а об’єднати його документи з Google Docs і синхронізувати. Сьогодні я розповім про новий інструмент Google cloud connect – що є своєрідним мостом між Google Docs та Microsoft Office.
Google cloud connect – нове дітище (люблю це слово :) ) від Google, що дозволяє працювати з документами Google Docs з допомогою пакету програм Microsoft Office (версій 2003, 2007, 2010). При цьому підтримується моя улюблена функціональна можливість – редагування документів одразу кількома користувачами.
Плагін встановлюється як додаток для всього пакету програм Office (Word, Excel, PowerPoint, тощо) і вбудовується під панелю інструментів. На перший погляд він заважає користувачу але легко ховається одним кліком.
Налаштування для плагіну досить прості: необхідно лише ввести облікові дані вашого акаунту Google і налаштування синхронізації (ручна чи автоматична).
Google cloud connect в Microsoft Power Point |
Ще одна фішка Google cloud connect - редагування файлів оффлайн, тобто без підключення до Інтернету. А як тільки з'являється підключення – Google cloud connect синхронізує ваші данні.
Сам ним почав користуватись не так давно, тому діліться враженнями хто вже використовує його давніше :). А ще раджу переглянути відео від Google, де гарно описана робота цього сервісу:
Постовий: Рекомендую киев фотограф. Класні фото, деталі в портфоліо.