Тексти колядок і українських пісень на будь-який смак!

Не встигли ми зустріти Новий рік, як уже починається пора Різдвяних свят. Для мене Різдво завжди асоціювалось з Святою вечерею, вертепом і звичайно колядками. Хто не знає чи призабув тому нагадаю, що  «Колядка» - це величально обрядова пісня, яка виконуються на зимові свята, зокрема на Різдво.
Ще коли я був малий я міг похвалитись знаннями більше 30 колядок, а зараз важко згадати повні тексти хоча б 5-7. Як виявилось в UA-неті не так багато сайтів де можна знайти тексти великої кількості  колядок. Тому сьогодні я хочу зробити огляд сайту, де я знайшов більше 200 текстів різноманітних колядок - http://nashe.com.ua/
http://nashe.com.ua/ - український україномовний ресурс створений з метою популяризації української музики (вибачте за низку слів з коренем "укр", просто дуже люблю рідне). Основна мета інтернет ресурсу "Наше" – сформувати тексти якомога більшої кількості українських народних естрадних та обрядових пісень, тексти колядок та щедрівок, пісень укр. виконавців.
тексти колядок
Зараз на сайті вже більше 17 тисяч текстів українських пісень, зібрана інформація про 690 виконавців та 803 альбоми. Переглядаючи тексти колядок чи інших пісень ви також можете завантажити доступні композиції в форматі mp3. Доречі в форматі mp3 музика викладається з дозволу авторів, що не є порушення авторського права. Тому, якщо ви шукаєте тексти колядок, щедрівок сьогодні чи просто тексти українських виконавців – то цей ресурс вам буде до снаги.

Порада друга: Будь який блог може приносити прибуток, якщо на нього встановити стрічку від Nolix.