Рубрика «Борці за свободу слова». Олена Білозерська

Останнім часом я почав все менше часу приділяти політичним новинам. Якось так склалось, що через дії влади і частий «цирк» у Верховні раді виробилась апатія до всього зв'язаного зі словом «політика».
Але все таки самі резонансні події я відслідковую з допомогою twitter, а саме через повідомлення та ретвіти друзів. І на мою думку найрезонаснішими подіями останнього часу в інформаційній сфері, стали арешти членів «Тризуб», допити українських блогерів, а також обшуки незалежних блогерів/журналістів.
Тому саме інтернет-ресурсам цих блогерів та журналістів я хотів би посвятити свою нову рубрику «Борці за свободу слова». І першою її відкриє блог незалежної київської журналістки Олени Білозерської.
Насамперед знайомтесь - http://bilozerska.livejournal.com – блог чи як в народі люблять говорити «ЖЖ» журналістки Олени Білозерської.
Цитую слова Олени про її діяльність: «Я - БЕЗПАРТІЙНИЙ, ПОЗАОРГАНІЗАЦІЙНИЙ, НЕЗАЛЕЖНИЙ ЖУРНАЛІСТ. Від жодної політичної партії чи громадської організації грошей не отримую. З жодною організацією, крім ІА "Поряд з вами", не пов’язана. Пишу лише про те, що цікаво мені і моїм читачам. 
Діяльність будь-яких організацій висвітлюю, коли сама вважаю за потрібне.»
Девіз Олени - "Знаю, як треба!"

Трішки статистики. Блог Олени читає більше 2600 ЖЖ-друзів. За час існування блогу (з літа 2007 року) вона опублікувала більше 1300 записів, отримала більше 90тис! коментарів. Як на мене цифри, якими дійсно можна гордитись. І це при тому, що Олена пише українською, що як мінімум вже заслуговує на увагу.
Про події, які стались з нею 12 січня ви мабуть самі вже чули, а також маєте змогу почитати свідчення самої потерпілої тут і тут
Якщо ж ви політично свідома і активна людина ви можете додати її ЖЖ в друзі і стежити за її цікавими статтями.
А щоб не прогавити останні публікації мого блогу – використовуйте мій RSS канал.

Постовий: Доречі зараз багато хто, використовує автомобильный видеорегистратор visiondrive vd 3000 для реєстрації свавіль МВС.