Дякую...

Доброго дня шановні читачі мого блогу!
В цьому пості я хочу поділитись радісною новиною, яка застала мене вчора зненацька – блог потрапив у каталог Dmoz. Також вчора на більшості форумів і SEO-блогів промайнула інформація про апдейт RageRank від Google і якщо вона підтвердиться офіційно я буду радіти також тому, що блог здобув PR 3!
І сьогодні я хочу подякувати блоггерам-друзям, які допомагали мені порадами, розміщенням посилань на мої блоги і тішили око коментарями. Кого забуду перелічити – не ображайтесь, а відпишіться в коментарях і я обов'язково виправлюсь! Отож поїхали:

Щира подяку автору блогу blogoreader.org.ua Сергію Пішковцію. Blogoreader – блог, який я завжди читаю з великим інтересом. Автор пише на тематику, якою і я сам займаюсь на блозі - головні події та новини останнього часу, знайомство з цікавими блогами, блоггерами, сайтами та сервісами. У підсумках минулого року я вже згадував і про чималий трафік з blogoreader, насамперед завдяки рубриці «Блоготиждень»
Дякую: electric.org.ua і його автору Тарасу Амброзу (більш відомий, як ELECTRIC). Автор позиціонує блог як особисто-персональний, так і глобально-філософський, але також пише багато цікавого на ІТ-тематику. Мій блог ви могли побачити в популярній рубриці автора «Мікропогляди на УАНЕТ»
Дякую: akhe.info - блогу майже мого ровесника, Олександра, для якого як і для мене блоггінг – хобі. Його блог приваблює насамперед частими конкурсами з непоганими призовими і хорошими оглядами про заробіток на блозі у різних системах.
Дякую: yurko-blogger.blogspot.com- блог Юрка Блогера, який пише переважно на ІТішну тематику.
Дякую: ukrainetsblog.com - цікавий блог українського «гастрольора», який більшість часу живе в Америці, але не забуває про рідне місто і друзів. Саме в 2011 вдалось познайомитись з Василем особисто і розвіртуалитись.
Дякую: yarm.com.ua - теж нове імя в мому RSS рідері. Хоча автор пише про все, але все таки найбільше цікавої інформації про заробіток в інтернеті і цікаве айтішне.

Також величезне дякую також усім моїм twitter друзям, що ретвітять мене і читають, а також відвідувачам, що читають мене через RSS!


Постовий. А я на радостях біжу робити собі тайский массаж.