Досягнення і статистика блогу за 2010 рік

З Новим 2011 роком шановні читачі мого блогу!
Сьогодні хочу підбити короткі підсумки життя блогу в 2010 році. Про особисті підсумки 2010 року я вже писав раніше, а сьогодні як і обіцяв розповім про цікаву статистику: топ-статті мого блогу, к-сть відвідувачів, джерела трафіку та пошукові фрази.
Хотів би також зазначити, що датою початку цього блогу я вважаю кінець березня 2010 року. Адже саме в березні-квітні 2010 року я визначив тематику блогу – «Цікаві, корисні інтернет-сервіси та ресурси» і активно почав писати статті на дану тематику.
Отож підсумки 2010року в цифрах:
1. Статті
В 2010 році на блозі було написано 78 статтей. Серед них найбільш відвідуванішими стали:
2. Відвідувачі
Кількість відвідувачів - цифра, яка завжди цікавить кожного блогера. Їх на моєму блозі побувало 9206, тобто близько 40 відвідувачів в день. Приємно зазначити що рекорд відвідуваності - 342 було зафіксовано 31 грудня 2010 року.

3. Джерела трафіку
Найбільше трафіку на мій блог мені подарувала пошукова система Google (3907 відвідувачі), на другому місці переходи по прямому посиланню чи із закладок бравзера (1696), третє місце досить несподівано для мене зайняла пошукова система Yandex (619). Хочеться зазначити важливість кроспостингу в соціальні мережі. Так з twitter на мій блог перейшло 310 відвідувачів,  з соціальної мережі "В Контакте" – 107, з Живого журналу - 102 відвідувачі.
І звичайно особлива подяка друзям-блогерам!
Так з блогу akhe.info – прийшло 69 відвідувачі, blogoreader.org.ua – 45, з electric.org.ua -15!

4. Ключові слова
Рейтинг ключових слів, як і в кожного блогу вийшов досить цікавий. Тут можна зустріти і цілком 100% релевантні моїм статтям пошукові фрази, так і запити які не є релевантними для мого блогу, запити з помилкою, тощо. Ось топова десятка пошукових запитів на блог:
  • пазли складати - 87
  • дошка мрій - 83
  • новорічні конкурси -78
  • генеалогічне дерево -74
  • скільки залишилось до нового року -65
  • трансляція fifa 2010 перший національний -59
  • просто плеер - 50
  • відлік до нового року - 49
  • генеологічне дерево - 47
  • найбагатші люди світу - 47
Для мене ці підсумки життя блогу досить позитивні. Я тепер сміло можу зробити висновок, що блог українською може існувати успішно і збирати досить непоганий трафік й велику кількість постійних читачів. І це мета до якої я і далі прагну.
Щодо планів 2011 року - це насамперед продовження роботи над блогом, створення якіснішого матеріалу, зміна дизайну, вирішення дрібних проблем.
Я ще раз особисто хочу подякувати усім читачам, які відвідують мій блог. А щоб не пропустити нові статті заохочую читати мій блог з допомогою RSS.

P.S. Сайт, де ти зможеш дізнатись про акції та знижки в Україні першим!