Google Recipe View - а що у вас сьогодні на обід?

Друзі а чи є хтось, хто хоча б раз не шукав рецепт страви в Інтернеті? Я теж думаю що таких людей одиниці. Особисто я не часто готую і не фанат кухні, але сьогодні хочу звернути вашу увагу на приємну новинку від команди Google. Люблю їх новинки, бо презентують вони дійсно прості і корисні речі. Отож зустрічайте нова функція – пошук по кулінарним рецептам.
Мова йде не просто про фільтрування сайтів по тематиці, а про повноцінний пошук, в якому можна здійснити пошук по складових страви, підібрати по калорійності чи по часу приготування.
Таке новаторство повинно з часом частково реалізувати ідею про яку так усі говорять: відкрив холодильник, глянув що в тебе є і Google тобі скаже, що ти можеш зготувати. Так я знову озвучу це – ми все далі вперед до епохи «семантичного вебу»!
Ось як цей пошук виглядає на прикладі:

Пошук коректно працює і з кириличними сайтами. Наприклад вводимо слово «борщ» і залежно від кількості калорій, часу приготування отримуємо підбірку рецептів. Звичайно кількість виданих рецептів при пошуку кирилицею буде меншим, ніж англійською і як завжди не тішить той факт, що дана «фіча» доступна тільки в англійськомовному чи так званому інтернаціональному Google – google.com. Ще мінус в тому, що шукаєш українською, а google шукає по-російськи, або взагалі нічого не шукає. Хоча як на мене це все справа часу.
Ну а щоб побачити як профі шукають рецепти в Google зацініть відео:

P.S. Друзі на своєму блозі я ділюсь зі всіма цікавими сервісами та ресурсами, новинками Інету. Тому щоб не пропустити порцію свіжої інформації - читайте мене через RSS http://feeds.feedburner.com/wowkai.
А хто Тернопільський пропоную читати і проект в якому я беру участь - Новини Тернополя та Тернопільщини!